28 Ocak 2024 Pazar

Okullarda Neler Oluyor? (1)


14 yorum:

  1. ileri demokrasiyi(!) Tesis ettiler.Bu tur demokrasilerin manzarası gelinen bu durumlardir.Gelecek her tehlikenin; geldikten sonra geri dönüşün olamayacagi vebonceden tahmin edilen, uyarılan tehlike esikleri vardir.Esikler açılmıştır çok alanda.

    YanıtlaSil
  2. Selamlar üstadım göz kapaklarından ameliyat olduğum için takip edemedim kusura bakmayın kalemine yüreğine sağlık
    Hastürk YILDIZ 🌹

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok geçmiş olsun arkadaşım. Sevgi ve saygıyla...

      Sil
  3. Teşhisi koymuşsun, tedaviye nereden başlayalım bilemiyorum arkadaşım.

    YanıtlaSil
  4. Elinize kalemini sağlık, müfettişin.

    YanıtlaSil
  5. Kalemine saglik

    YanıtlaSil
  6. Emin merhaba bir ara Ara vermiştin bu sana iyi gelmiş olmalı ki yeniden başladığında bayağı hızlı girdin güncel konulara.. Son yazında mükemmel hani denir ya gönlümden geçenleri yazıya dökmüş müsün. Çok teşekkürler… Gelecek yazılarını da her zamanki gibi sabırsızlıkla bekliyorum bekliyorum gözlerinden öpüyorum. Kolay gelsin…

    YanıtlaSil
  7. EVET TAMI TAMINA YAZDIĞINIZ GİBİ...

    YanıtlaSil
  8. Kaleminize ,yüreğinize ve ellerinize sağlık. Emperyalizmin işini iyi yapıyor, her koldan saldırıyor. Oyuna gelen gelene.

    YanıtlaSil
  9. Yorum harika . Gerçekler çok acı veendişe verici. Ya çare...??? Neden suskunuz?

    YanıtlaSil
  10. Güzel yazında anlattıklarına tamamen katılıyorum arkadaşım. Yalnız okullarda ziller 2 Şubatta değil, 5 Şubatta çalacak. Bir de yazında anlatım bozuklukları ve noktalama ilaretleri hataları var. İstersen düzeltim Eminciğim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba arkadaşım;
      Uyarınız için çok teşekkür ederim. 5 Şubat olarak düzeltim! Ayrıca: "Yazında anlatım bozuklukları ve noktalama işaretleri hataları var." diyorsunuz.
      Bu hatalarımı görmek ve düzeltmeği çok isterim. Bu konuda yardımcı olursanız çok sevinirim.
      Fakat, yorumunuzu isimsiz yaptığınız için ben sizin kim olduğunuzu bilmiyorum, Lütfen ( emintoprak@gmail.com ) ile bana eksik-hatalarımı yazınız.
      Sevgi ve saygıyla.

      Sil
  11. Emin Hocam hep yazın. Bir solukta okunuveriyor. Çok akıcı, anlaşılır tam da derdimiz olan yerden. Ne güzel ifade ediyorsunuz. Bir sürü yerden yüzümüze çarpan haberleri nasıl okumamız gerekiyor görüyoruz yazınızda.
    Sevgi ve saygımla,
    Aynur k.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geribildiriminiz için çok teşekkürler sevgili öğretmenim.
      Sevgi v e saygılarımla...

      Sil